Skip to content

Darmowa dostawa przy zakupach powyżej 250zł.

Znajdź mnie w Social Mediach

Darmowa dostawa przy zakupach powyżej 250zł.

Znajdź mnie w Social Mediach

Zwroty i Reklamacje

Polityka zwrotów i reklamacji:

Przysługuje Ci prawo do rezygnacji z zamówienia w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.

Termin rezygnacji z zamówienia wynosi 14 dni od dnia otrzymania towaru lub od dnia, w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia, niepełniąca funkcji przewoźnika, weszła w posiadanie dostarczonego produktu.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia.

O swojej decyzji możesz nas poinformować drogą mailową pisząc na adres kontakt@tararira.pl

Zwrotu kosztów dokonamy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych towarów. Wykorzystamy ten sam sposób płatności, który został użyty przez Ciebie do złożenia zamówienia, a Ty nie poniesiesz żadnych opłat z tytułu takiego zwrotu.



Warunki zwrotów:

Aby towar kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:
– Towar został zakupiony w ciągu ostatnich 14 dni
– Towar umieszczony jest w oryginalnym opakowaniu

Zwrotowi nie podlegają następujące towary:
– Towary wykonane na zamówienie lub ściśle spersonalizowane.
– Towary, które ze względu na swój charakter nie mogą być zwrócone, np. towary, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub których data ważności minęła.
– Towary, które ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne lub higieniczne nie nadają się do zwrotu i po dostarczeniu zostały rozpakowane.
– Towary, które po ich dostarczeniu, zgodnie ze swoim charakterem, zostaną nierozerwalnie połączone z innymi przedmiotami.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru, który nie spełnia powyższych warunków zwrotu. Decyzję o zwrocie podejmujemy według własnego uznania.



Zwrot towarów:

Klient ponosi koszty i ryzyko związane z odesłaniem towaru do nas. Towar należy wysłać na następujący adres: ul. Pułaskiego 24f/29 16-400 Suwałki.

Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.



Prezenty:

Jeśli towar został oznaczony jako prezent w momencie zakupu, a następnie wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz bon upominkowy o wartości równej wartości zwróconego towaru. Po otrzymaniu zwróconego produktu zostanie do Ciebie wysłany bon upominkowy.

Jeśli towar nie był oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub osoba obdarowująca wysłała zamówienie do siebie, aby później przekazać produkt Tobie, wyślemy zwrot pieniędzy do osoby wręczającej prezent.



Kontakt:

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej Polityki Zwrotów i Refundacji, skontaktuj się z nami drogą mailową na adres kontakt@tararira.pl

Bądźmy w kontakcie

Bądźmy w kontakcie

Zapisując się na Newsletter otrzymujesz w prezencie 10% zniżki na pierwsze zakupy.
W listach ode mnie znajdziesz informacje o najnowszych kolekcjach, akcjach promocyjnych i aktualnych, twórczych działaniach.

Zaczekaj chwilkę

Dziękuję za zapisanie się do Newslettera

*Twój adres mailowy i inne dane zawarte w formularzu przetwarzane są tylko i wyłącznie w celu kontaktu. Masz prawo dostępu do danych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Więcej informacji o tym, jak chronię Twoje dane znajdziesz klikając tutaj.

Zapłać bezpiecznie dzięki płatnościom online:

Twoją paczkę bezpiecznie dowiezie:

Wszelkie prawa zastrzeżone © Tararira.pl 2023

tararira-logo-white-transparentArtboard 1

Zapłać bezpiecznie dzięki płatnościom:

Twoją paczkę bezpiecznie dowiezie:

Wszelkie prawa zastrzeżone © Tararira.pl 2023
Realizacja: Good Idea Agencja